Trwa ładowanie...
d1ecsvl
jelfa
18-10-2007 08:00

"Podróż męczy nie tylko przyszłą mamę. Ustąp miejsca dziecku w drodze"


Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa i DougFaberFamily są
pomysłodawcami akcji społecznej: "Podróż męczy nie tylko przyszłą
mamę. Ustąp miejsca dziecku w drodze".

d1ecsvl
d1ecsvl

Przeprowadzana kampania ma na celu uświadomienie i przekonanie społeczeństwa do ustępowania kobietom w ciąży miejsca w środkach komunikacji miejskiej. W konsekwencji, pragnie zwrócić uwagę społeczeństwa nie tylko na bezpieczeństwo kobiety, lecz przede wszystkim nienarodzonego dziecka.

Akcję wspiera niestandardowa kreacja, która przykuwa uwagę odbiorcy. Użyte zdjęcie USG prowokuje i poddaje temat do dyskusji. Możemy je zobaczyć na tablicach w tramwajach i autobusach w całej Polsce oraz nośniku typy citilight na ulicach Warszawy. Łącznie około 700 tablic w całym kraju.

Produktem towarzyszącym akcji oraz troszczącym się o zdrowie zarówno kobiety jak i jej dziecka - jest Falvit M zestaw witamin i soli mineralnych (PF Jelfa SA).

Patronat nad akcją objęły również TVN Style oraz Fundacja Mama.

d1ecsvl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ecsvl
Więcej tematów