"Podróż męczy nie tylko przyszłą mamę. Ustąp miejsca dziecku w drodze"
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa i DougFaberFamily są
pomysłodawcami akcji społecznej: "Podróż męczy nie tylko przyszłą
mamę. Ustąp miejsca dziecku w drodze".
Przeprowadzana kampania ma na celu uświadomienie i przekonanie społeczeństwa do ustępowania kobietom w ciąży miejsca w środkach komunikacji miejskiej. W konsekwencji, pragnie zwrócić uwagę społeczeństwa nie tylko na bezpieczeństwo kobiety, lecz przede wszystkim nienarodzonego dziecka.
Akcję wspiera niestandardowa kreacja, która przykuwa uwagę odbiorcy. Użyte zdjęcie USG prowokuje i poddaje temat do dyskusji. Możemy je zobaczyć na tablicach w tramwajach i autobusach w całej Polsce oraz nośniku typy citilight na ulicach Warszawy. Łącznie około 700 tablic w całym kraju.
Produktem towarzyszącym akcji oraz troszczącym się o zdrowie zarówno kobiety jak i jej dziecka - jest Falvit M zestaw witamin i soli mineralnych (PF Jelfa SA).
Patronat nad akcją objęły również TVN Style oraz Fundacja Mama.