PLAZANET o nowościach RevitaLash® w Polsce

RevitaLash® to marka, za którą stoi niezwykła, prawdziwa historia, szlachetne idee i doskonała jakość produktów. Sukces marki to zaufanie i zadowolenie klientek, tych, które chcą bezpiecznie i skutecznie wzmocnić rzęsy, brwi i włosy oraz tych, które chcą je odbudować po chorobie. Niedawno Polskę odwiedziła Dariel Sidney córka Amazonki Gayle Brinkenhoff, dla której w roku 2006 doktor Michael Brinkenhoff stworzył przełomową odżywkę do rzęs.

PLAZANET o nowościach RevitaLash® w Polsce
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

10.11.2018 | aktual.: 13.11.2018 17:37

Dziś wysokiej jakości produkty z opatentowanym BioPeptin Complex® są dostępne w najlepszych gabinetach medycyny estetycznej, kosmetycznych i spa na całym świecie. Dzięki firmie PLAZANET marka jest obecna w Polsce od 2009 roku, a jej właściciele Joanna i Waldemar Kostrzewscy poprzez swoje działania, wsparcie Amazonek czy produkcji filmowych, stali się dowodem, że wiarą, popartą siłą pracy i wyznaczaniem ambitnych celów można spełniać marzenia, dając Polkom piękno i nadzieję zawarte w marce RevitaLash®.

Marka RevitaLash® znana jest przede wszystkim z odżywki do rzęs. Jej działanie sprawia, że rzęsy stają się dłuższe, grubsze i mocniejsze, uszkodzone rzęsy odżywka odbudowuje w zaledwie kilka tygodni. Powodzenie tych produktów skłoniło twórców marki do dalszych poszukiwań. Tak w ofercie pojawiły się odżywki do brwi, włosów, szampony, a niedługo na polskim rynku pojawią się również kosmetyki do demakijażu oczu.

Obraz
© materiały partnera

Pierwsza odżywka do rzęs została dedykowana Gayle Brinkenhoff – żonie doktora Michaela Brinkenhoffa, twórcy i założyciela marki. Rak piersi i agresywne leczenie chemią sprawiły, że rzęsy Gayle stały się rzadkie i kruche. Dlatego doktor Brinkenhoff rozpoczął badania i stworzył recepturę, dzięki której rzęsy jego żony w kilka tygodni odzyskały swój dawny wygląd. Historię wspomina tak: ”Często czujemy się bezradni, gdy ktoś, kogo kochamy cierpi. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą”.

Mając na uwadze swoją genezę RevitaLash® wspiera szereg inicjatyw promujących profilaktykę raka piersi. W Polsce współpracuje z Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”, które służy wsparciem kobietom dotkniętym chorobą i organizuje liczne programy społeczne i edukacyjne, takie jak „Różowa Wstążeczka”. RevitaLash® współorganizuje również ogólnopolską akcję „Zdrowy nawyk, zdrowe piersi”, mającą na celu propagowanie profilaktyki raka piersi. Ponadto marka od lat przeznacza część swoich dochodów na badania związane z nowotworem piersi oraz projektami zwiększającymi świadomość o chorobie.

Obraz
© materiały partnera

RevitaLash® stale poszerza swoją ofertę, proponując kosmetyki, których idea jest niezmienna – odbudowa tego, co utracone oraz upiększenie tego, co naturalne. Najnowszy produkt marki to Micellar Water Lash Wash – woda micelarna do rzęs, brwi i okolic oczu. Niezwykle delikatna, bezzapachowa formuła zawierająca takie składniki jak aloes, rumianek czy pentanol, służy regeneracji i odżywieniu oraz pełnemu usunięciu resztek makijażu oraz zanieczyszczeń przed aplikacją odżywki do rzęs lub brwi. Produkt może być stosowany przy przedłużanych rzęsach, a także makijażu permanentnym.

Wyłącznym dystrybutorem RevitaLash® w Polsce jest firma Plazanet. Tylko produkty dostarczone przez firmę, są gwarancją jakości i otrzymania oryginalnego, pełnowartościowego produktu. LuxPR wspiera Plazanet oraz profesjonalną współpracę w klinikach.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)