Play zmienia dom mediowy


Netia i Play podjęły decyzję o konsolidacji budżetów reklamowych.
Połączone budżety reklamowe Netii i Playa będzie obsługiwał dom
mediowy ZenithOptimedia.

13.11.2007 08:00

Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek - czytamy w komunikacie prasowym.

Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez obecny dom mediowy - Guideline, który pracował z Play od prawie dwóch lat, przygotowując wprowadzenie marki na rynek, a także program testowy nagrodzony Effie.

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play ma obecnie ponad 500 tysięcy klientów i podtrzymuje prognozę 750 tysięcy na koniec 2007 roku.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)