Play zmienia dom mediowy
Netia i Play podjęły decyzję o konsolidacji budżetów reklamowych.
Połączone budżety reklamowe Netii i Playa będzie obsługiwał dom
mediowy ZenithOptimedia.
13.11.2007 08:00
Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek - czytamy w komunikacie prasowym.
Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez obecny dom mediowy - Guideline, który pracował z Play od prawie dwóch lat, przygotowując wprowadzenie marki na rynek, a także program testowy nagrodzony Effie.
Spółka P4, operator sieci komórkowej Play ma obecnie ponad 500 tysięcy klientów i podtrzymuje prognozę 750 tysięcy na koniec 2007 roku.