Piotr Fronczewski postawił na Getin Bank


6 listopada ruszyła nowa kampania telewizyjna Getin Banku. Piotr
Fronczewski - reklamowa twarz banku - tym razem na swej drodze
spotyka sąsiada i po raz kolejny doradza mu, gdzie warto założyć
najkorzystniejszą lokatę.

09.11.2007 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W nowym spocie Pan Piotr podczas spaceru z "Fąflem" spotyka swego sąsiada, który dziękuje mu za pomoc przy wskazaniu atrakcyjnej lokaty. (Jak możemy zauważyć, lokaty nad wyraz opłacalnej, czego dowodem jest nowe auto, prezentowane mimochodem przez sąsiada.) Ostatecznie okazuje się jednak, że oprocentowanie może być jeszcze korzystniejsze i może wynieść nawet 5,75%.

"W naszych spotach opowiadamy proste historie, które mogą przydarzyć się każdemu z nas. Poprzez reklamy chcemy pokazać, że bankowość może być łatwa i przyjemna.".- mówi Jerzy Prokopczak. " Poza tym pokazujemy, że wcale nie trzeba być ekspertem finansowym, by efektywnie pomnażać oszczędności. Wystarczy posłuchać rad innych i wejść do Getin Banku.

Kampania depozytów potrwa do 18 listopada i obejmie spoty telewizyjne, radio oraz Internet.

Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL, eksponowane w oddziałach GETIN Banku.

Wsparciem dla bankowej sieci sprzedaży będzie także infolinia 0 801 131 131.

Autorem koncepcji kreatywnej jest warszawska agencja reklamowa EP Creative Services.

Planowaniem mediów zajął się dom mediowy - MediaVest (członek Grupy Starcom).

Komentarze (0)