Pion wydawniczy Przeglądu Sportowego w Axel Springer Polska
Bogdan Mróz, dotychczasowy dyrektor ds. nowego biznesu obejmie z
dniem 2 listopada 2007 stanowisko dyrektora wydawniczego Przeglądu
Sportowego.
12.10.2007 08:00
Bogdan Mróz pracuje w Axel Springer Polska od 2003 roku. Początkowo był koordynatorem wydawniczym Newsweeka i Faktu , a w 2004 roku objął funkcję dyrektora ds. kontrolingu strategicznego. Ostatnio jako dyrektor ds. nowego biznesu, odpowiadał za poszukiwanie i kompleksową ocenę nowych możliwości rozwoju spółki, a także realizacje nowych przedsięwzięć.
Za marketing Przeglądu Sportowego odpowiadać będzie w dalszym ciągu Alicja Gutowska, która dołączyła już do zespołu marketingu prasy codziennej Axel Springer Polska, kierowanego przez Ewę Kamińską-Lampart.
Po realizacji transakcji 2 listopada 2007 do Axel Springer Polska przechodzi też cały zespół reklamy Przeglądu Sportowego, kierowany przez Andrzeja Kamińskiego dotychczasowego dyrektora działu reklamy dziennika. Dział reklamy Przeglądu Sportowego będzie włączony w struktury biura reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska.