Pieniądze z reklamy odnowią zabytki


Universum Promotion Group oraz Neolit Media stworzyły folder
promujący finansowanie restauracji zabytkowych obiektów z wpływów
reklamowych.

26.02.2008 08:00

"Na ratunek zabytkom" - taki tytuł nosi publikacja, prezentująca najsłynniejsze warszawskie zabytki, których właściciele prowadzili prace remontowe z równoległym wsparciem reklamy wielkoformatowej.

"Mało osób wie, że dzięki reklamie wielkoformatowej odrestaurowano takie obiekty jak: Zamek Królewski, Kamienicę Literatów czy Kościół św. Anny w Warszawie" - wylicza Piotr Jeziorowski, prezes Neolit Media.

W publikacji tej znalazły się szczegółowe informacje na temat zabytków, wielkości pozyskanych środków z reklamy i zakresu prac remontowych przeprowadzonych dzięki tym dodatkowym wpływom.
"Dzięki wspólnym wysiłkom udało się odrestaurować wiele cennych zabytków, postanowiliśmy więc stworzyć publikację na ten temat, która byłaby dowodem na to, jak reklama wielkoformatowa może wesprzeć tak szczytny cel" - mówi Marcin Jeż, członek Zarządu Universum Promotion Group.

W folderze "Na ratunek zabytkom" zaprezentowane zostały kolejno słynne zabytki Warszawy, wśród których znalazły się m.in.: Zamek Królewski, Hotel Polonia, Kamienica Literatów i Kościół św. Anny.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)