Trwa ładowanie...
d2pblm7
13-03-2009 00:15

Pieniądze na promocję Polski za granicą są marnowane?

60 różnego rodzaju instytucji publicznych
zajmuje się promocją Polski za granicą, podaje "Gazeta Prawna" i
ocenia, że znaczna część przeznaczonych na ten cel pieniędzy jest
po prostu marnowana.

d2pblm7
d2pblm7

- Każda z tych instytucji ma na promocję osobny budżet i robi to w zupełnie inny sposób - powiedział dziennikowi Marcin Kaszuba, były wiceminister gospodarki. Według niego z kilkuset milionów złotych na promocję - 60% przeznaczanych jest na administrację i utrzymanie. - Dublowanych jest wiele stanowisk i niewiele pieniędzy zostaje na faktyczną promocję Polski - ocenia Kaszuba.

Na postawione w sondzie "Gazety Prawnej" pytanie "Czy kiedykolwiek widziałeś reklamę Polski w zagranicznej telewizji", 87% ankietowanych odpowiedziało przecząco. 13% taką reklamę dostrzegło.

d2pblm7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2pblm7
Więcej tematów