Pieniądze na promocję Polski za granicą są marnowane?
60 różnego rodzaju instytucji publicznych
zajmuje się promocją Polski za granicą, podaje "Gazeta Prawna" i
ocenia, że znaczna część przeznaczonych na ten cel pieniędzy jest
po prostu marnowana.
13.03.2009 | aktual.: 13.03.2009 10:06
- Każda z tych instytucji ma na promocję osobny budżet i robi to w zupełnie inny sposób - powiedział dziennikowi Marcin Kaszuba, były wiceminister gospodarki. Według niego z kilkuset milionów złotych na promocję - 60% przeznaczanych jest na administrację i utrzymanie. - Dublowanych jest wiele stanowisk i niewiele pieniędzy zostaje na faktyczną promocję Polski - ocenia Kaszuba.
Na postawione w sondzie "Gazety Prawnej" pytanie "Czy kiedykolwiek widziałeś reklamę Polski w zagranicznej telewizji", 87% ankietowanych odpowiedziało przecząco. 13% taką reklamę dostrzegło.