Pięć spółek z branży marketingowej utworzyło grupę Infinico
Pięć niezależnie działających firmy z branży marketingowej: Agencja
Reklamowa Arip, Re-akcja, Databroker, Rabbits.pl i A'propos
utworzyły grupę kapitałową Infinico SA. Połączony potencjał firm
umożliwi realizowanie dużych, złożonych projektów oraz efektywne
konkurowanie z krajowymi graczami branży marketingowej.
21.08.2008 08:00
Grupę stanowią firmy działające w różnych sektorach branży marketingowej. Arip jest agencją reklamową typu full service, Re-akcja specjalizuje się w niestandardowych formach reklamy, DataBroker oferuje usługi call center oraz tworzenie i sprzedaż baz danych, agencja A'propos zajmuje się działaniami z zakresu public relations, natomiast Rabbits.pl jest agencją e- marketingową.
Wspólnikami w Infinico SA są: Tomasz Leśniak (został jednocześnie prezesem zarządu Infinico SA, dotychczas był prezesem Arip), Paweł Stachnik (został wiceprezesem Infinico SA, jest prezesem Rabbits.pl), Wojciech Pluta (został członkiem zarządu nowej spółki, jest prezesem A'propos), Michał Sagatowski (również został członkiem zarządu Infinico, jest prezesem Re-akcji), Robert Pietrzyk, Jarosław Radecki, Tymon Betlej i Maciej Okniński.
Decyzja o przystąpieniu do fuzji jest przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby rynku. Rosnąca konkurencja nakłoniła zarządy spółek do poszukiwania nowych, strategicznych partnerów, którzy umożliwiliby budowę jeszcze silniejszej pozycji rynkowej firm i przyczynili się do rozszerzenia oferty usługowej. Każda ze spółek wnosi do Infinico SA specjalistyczną wiedzę i wieloletnie doświadczenie. Skutkiem tego będzie stworzenia zespołu o najwyższym profesjonalizmie i wiedzy eksperckiej na polskim rynku marketingowym. Współpraca zaowocuje przygotowaniem wspólnej i kompleksowej oferty wychodzącej poza standardowe usługi - czytamy w przesłanym nam komunikacie.