Trwa ładowanie...
d2a1lxe
27-03-2008 08:00

Pepsi Cola General Bottlers reklamuje markę Toma


W połowie marca ruszyła kampania reklamowa marki Toma - soku
pomarańczowego z miąższem (Pepsi Cola General Bottlers).

d2a1lxe
d2a1lxe

Hasłem tegorocznej kampanii pozostaje: Toma radość w sobie.

Kampania medialna będzie realizowana w okresie w okresie od marca do maja 2008 roku. Kampania będzie obecna w telewizji, prasie, na outdoorze oraz w Internecie. Spoty reklamowe w okresie wiosennym obecne będą w stacjach: Polsat, TVN, TVN7, TVN Style, TV4, Discovery oraz w kanałach tematycznych. Wsparciem kampanii będzie reklama zewnętrzna oraz intensywna kampania prasowa obecna w większości najpopularniejszych pism kobiecych i parentingowych.

Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja BBDO. Planowanie mediów przeprowadziła agencja OMD Media Direction. Za projekt i realizację kampanii w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions, a całość uzupełnia kampania PR ponownie realizowana przez agencję ComPress.

d2a1lxe
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2a1lxe
Więcej tematów