Pepsi Cola General Bottlers reklamuje markę Toma


W połowie marca ruszyła kampania reklamowa marki Toma - soku
pomarańczowego z miąższem (Pepsi Cola General Bottlers).

27.03.2008 08:00

Hasłem tegorocznej kampanii pozostaje: Toma radość w sobie.

Kampania medialna będzie realizowana w okresie w okresie od marca do maja 2008 roku. Kampania będzie obecna w telewizji, prasie, na outdoorze oraz w Internecie. Spoty reklamowe w okresie wiosennym obecne będą w stacjach: Polsat, TVN, TVN7, TVN Style, TV4, Discovery oraz w kanałach tematycznych. Wsparciem kampanii będzie reklama zewnętrzna oraz intensywna kampania prasowa obecna w większości najpopularniejszych pism kobiecych i parentingowych.

Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja BBDO. Planowanie mediów przeprowadziła agencja OMD Media Direction. Za projekt i realizację kampanii w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions, a całość uzupełnia kampania PR ponownie realizowana przez agencję ComPress.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)