Pepsi Cola General Bottlers reklamuje markę Toma
W połowie marca ruszyła kampania reklamowa marki Toma - soku
pomarańczowego z miąższem (Pepsi Cola General Bottlers).
27.03.2008 08:00
Hasłem tegorocznej kampanii pozostaje: Toma radość w sobie.
Kampania medialna będzie realizowana w okresie w okresie od marca do maja 2008 roku. Kampania będzie obecna w telewizji, prasie, na outdoorze oraz w Internecie. Spoty reklamowe w okresie wiosennym obecne będą w stacjach: Polsat, TVN, TVN7, TVN Style, TV4, Discovery oraz w kanałach tematycznych. Wsparciem kampanii będzie reklama zewnętrzna oraz intensywna kampania prasowa obecna w większości najpopularniejszych pism kobiecych i parentingowych.
Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja BBDO. Planowanie mediów przeprowadziła agencja OMD Media Direction. Za projekt i realizację kampanii w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions, a całość uzupełnia kampania PR ponownie realizowana przez agencję ComPress.