Paweł Deląg znów z Franco Feruzzi

Na przełomie października i listopada rusza nowa kampania reklamowa męskiej marki odzieżowej Franco Feruzzi, promująca kolekcję jesień -zima 2005.

Działania w ramach których przewidziane są między innymi: kampania outdorowa, publikacje prasowe, ekspozycje w salonach firmowych oraz niecodzienny pokaz mody.

Celem kampanii jest ugruntowanie wizerunku marki Franco Feruzzi jako nowoczesnej i nietuzinkowej, skierowanej do mężczyzn aktywnych, którym zależy na kreowaniu własnego, niepowtarzalnego stylu. Twarzą marki, tak jak w poprzednich sezonach, pozostaje Paweł Deląg.

Dopełnieniem działań promujących nową kolekcję jesienno-zimową będzie sponsoring w stacjach telewizyjnych i radiowych.

Działania koordynuje firma Pigment ProductionSp. z o.o. Firma związana jest z marką Franco Feruzzi od kilku sezonów kompleksową obsługą BTL, obecnie poszerzoną o działania w zakresie PR.

Źródło artykułu:WP Wiadomości

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)