Oskar Wegner inwestuje w Dige
W ostatnich dniach kwietnia agencja Oskar Wegner przejęła 50%
udziałów w agencji interaktywnej Dige. Firma chce w ten sposób
zwiększyć swoje kompetencje w zakresie komunikacji internetowej.
Dzięki tej inwestycji klienci agencji Oskar Wegner uzyskają bezpośredni dostęp do pełnego zakresu usług interaktywnych, co wynika z faktu, że agencja Dige specjalizuje się w generowaniu nowoczesnych platform komunikacji, tworzy rozbudowane serwisy internetowe i obsługuje programy lojalnościowe. Firma posiada kompetencje, narzędzia i możliwości do personalizacji komunikacji mailowej, SMS i MMS. Mocną stroną agencji jest budowa serwisów społecznościowych.
Dige istnieje na rynku od niedawna, ale jej trzon tworzą ludzie z dużym doświadczeniem i wieloma - zrealizowanymi z sukcesem - prestiżowymi projektami z obszaru komunikacji internetowej i programowania. Dotychczas agencja m.in. opracowała i wykonała na zlecenie Agory serwis internetowy www.uczymysie.pl.
Kapitał pozyskany ze sprzedaży udziałów agencji Oskar Wegner w całości został przeznaczony przez Dige na rozwój i inwestycje. Trwa rekrutacja nowych pracowników, odbywają się szkolenia, zakupywany jest sprzęt i oprogramowanie oraz przeprowadzana jest integracja zespołów obu agencji.