Oliwy z oliwek w telewizji
17 lipca rusza pierwsza spotowa kampania telewizyjna, do której media zakupił dom mediowy PRO Media House. Jest to jednocześnie pierwsza w polskiej telewizji promocja oliwy z oliwek.
17.07.2006 07:00
Kampania jest skierowana do kobiet w wieku 25-64 o wykształceniu minimum średnim z dużych miast. Celem akcji jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie, zwiększenie świadomości marki oraz zachęcenie do dokonania zakupu oliwy Borges.
Przez miesiąc 15-sekundowe spoty będzie można oglądać w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4, TVN7 oraz stacjach satelitarno-kablowych. Hasło kampanii brzmi „Przyjaciel Twojego zdrowia”. Za adaptację spotu odpowiada agencja reklamowa Wakeupjohnny.
- Opracowując strategię mediową kampanii: analizując budżet, grupę docelową, założenia, jak zwykle padło pytanie: telewizja czy PRO? – mówi Anna Kiljan, media planner/buyer PRO Media House – Tym razem padła odpowiedź – telewizja. W tym przypadku tylko to medium mogło optymalnie zrealizować nasz cel – dodaje.
Oliwa Borges była dotychczas reklamowana na outdoorze oraz w prasie – mówi Joanna Kubielska z B&T - Jej debiut telewizyjny to jednocześnie premiera oliwy z oliwek w polskiej telewizji – dodaje.
Kampania oliwy Borges zaplanowana i zakupiona przez PRO Media House jest doskonałym przykładem na to, że telewizję również można zaplanować precyzyjnie - przy stosunkowo niewielkim budżecie uzyskać dobre wskaźniki. Pozycjonowane spoty, odpowiedni dobór stacji oraz wykorzystanie atrakcyjnego cenowo okresu reklamowego celnie realizują założenia kampanii.