Ofensywa reklamowa Radia Wawa


Wystartowała kampania promująca trwający na antenie Radia Wawa
konkurs "100 tysięcy za dychę".

03.09.2007 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W ramach konkursu słuchacze gromadzą banknoty dziesięciozłotowe. Codziennie rano na antenie Radia Wawa podawana jest seria i numer zwycięskiego banknotu. Jego posiadacz ma godzinę na poinformowanie o tym Radia Wawa (SMS-owo, telefonicznie, faksem lub osobiście). Jeśli nie pada główna wygrana, po godzinie prowadzący podaje jeszcze raz numer banknotu dnia. Posiadacze banknotów zawierających trzy dowolnie wybrane cyfry z tego numeru wysyłają SMS-y do Radia Wawa - pierwszy z nich dostaje nagrodę - gotówkę w wysokości 500 zł.

Kampania promująca konkurs "100 tysięcy za dychę" będzie prowadzona przez półtora miesiąca w prasie i w internecie. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. tytuły: Playboy, Sukces, CKM, Machina, Zwierciadło, Przekrój, Super Express, Fakt, Przyjaciółka, Viva, oraz portale internetowe: Onet, WP, Interia. Dodatkowo w ramach kampanii w telewizji UPC emitowane będą spoty promujące stację i polską muzykę.

Kreacje przygotowała Agencja Reklamowa Wawa.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)