Odświeżona kampania reklamowa BRE Banku dla MSP
W związku z wprowadzeniem do oferty nowego produktu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP) - Pakietu EFEKT Inwestycyjny, BRE Bank odświeżył layout reklamy prasowej oraz rozszerzył wsparcie kampanii w mediach 'masowych'.
03.02.2006 00:34
Nowe reklamy pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz na billboardach w największych miastach Polski. Kampania potrwa do połowy lutego br. Zmodyfikowana reklama prasowa informuje o wprowadzeniu Pakietu EFEKT Inwestycyjny oraz jego benefitach. Podkreśla:
wysokiej jakości obsługę indywidualnego doradcy oraz możliwość uzyskania pomocy w pozyskiwaniu funduszy unijnych możliwość uzyskania 4 mln zł limitu kredytowego na działalność bieżącą i inwestycje elastyczne, uproszczone zabezpieczenia kredytów dostęp do kompleksowej oferty usług finansowych całej Grupy BRE Banku, m.in. leasingu i faktoringu.
Dotychczas kampania była prowadzona w prasie „niszowej”, skierowanej typowo do firm z segmentu MSP. W styczniu reklamy pojawiły się również w tytułach o szerokim zasięgu:dzienniki: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” magazyny: „Polityka”, „Wprost”, „Przekrój”, „Forbes”, „Forum”.
Ponadto w największych miastach Polski (Warszawa, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań i Wrocław) pojawiły się backlighty z layoutem kampanii dla MSP. Backlighty mają charakter wizerunkowy, ich celem jest wzrost świadomości marki BRE Banku oraz poinformowanie o ofercie BRE Banku dla sektora MSP.
Przypomnijmy, że celem kampanii jest ocieplenie wizerunku BRE Banku oraz przełamanie stereotypu postrzegania instytucji w grupie docelowej, jako banku obsługującego jedynie najpoważniejsze transakcje i największe korporacje. Zgodnie ze strategią BREaktywacji i założeniami pozycjonowania, Bank chce dać w ten sposób wyraźny sygnał, że segment małych i średnich przedsiębiorstw jest obecnie jednym z kluczowych na rynku usług dla firm.
Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska.