Nowy miesięcznik dla mężczyzn Agory
'Smart - informator o nowościach rynkowych', nowy miesięcznik
shoppingowy Agory skierowany do mężczyzn zadebiutuje 5 października
br.
03.10.2007 08:00
Magazyn przeznaczony jest dla mężczyzn, którzy interesują się nowościami. W "Smarcie" znajdą informacje o właśnie wchodzących na rynek produktach - nowych telefonach komórkowych, komputerach, aparatach cyfrowych, odtwarzaczach mp3, samochodach. Prezentowane będą również kosmetyki, alkohole i gadżety. W każdej kategorii redakcja miesięcznika wybiera "premierę miesiąca". Przegląd uzupełniają rankingi sprzedaży i lista sklepów. W pierwszym numerze "Smarta" znajduje się opis blisko 200 nowości.
Zdaniem Jarosława Matuszewskiego, redaktora naczelnego "Smarta", magazyn, którego pierwszy numer ukaże się w nakładzie 120 tys. egz., znakomicie uzupełnia dotychczasową ofertę miesięczników dla mężczyzn:
- "Smart" to unikalny na rynku projekt, który idzie w ślad za rosnącym zainteresowaniem tematyką shoppingową. Sądzimy, że może zainteresować wielu czytelników i dołączyć w wynikach sprzedażowych do czołowych czterech pism męskich.
"Smart" ukaże się w sprzedaży 5 października w cenie 4,90 zł. Objętość pierwszego wydania to 148 stron, z czego kilkanaście to reklamy; format - 172 x 228 mm. Projekt graficzny przygotowała Aleksandra Jasińska, a szefostwo artystyczne nad pismem objęła Natalia Przywara.
Grupa celowa pisma to mężczyźni w wieku 20-45 lat, wykształceni, mieszkający w miastach powyżej 100 tys., aktywni konsumenci, czytelnicy prasy codziennej, tygodników opinii i magazynów dla mężczyzn.
Debiut miesięcznika wspiera kampania promocyjna w stacjach telewizyjnych (m.in. TVN Turbo, TVN24), w prasie (czasopisma Agory, "Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Wprost" i "Focus"), w radiostacjach Agory, a także w Internecie (m.in. Wp.pl, Allegro.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Ceneo.pl). Dodatkowe działania reklamowe obejmą punkty sprzedaży prasy.
Kampanię w telewizji zaplanował dom mediowy Starlink, spot przygotowały Studio Odeon i Dział Marketingu Czasopism Agory.