Nowy miesięcznik dla biznesmenów
Od piątku na polskim rynku dostępny jest pierwszy numer
miesięcznika Businessman.pl wchodzącego w skład Polskiej Platformy
Biznesowej. Pismo skierowane jest do przedsiębiorców, managerów
wyższego i średniego szczebla.
05.11.2007 08:00
Na czele projektu stoi Piotr Cegłowski, Redaktor Naczelny. Dyrektorem Biura Reklamy jest Adam Feldman. Za marketing i promocję odpowiada Olaf Furmanek.
Pierwsze wydania Businessman.pl ukażą się w nakładzie 70 000 egz. Nakład docelowy od wydania "III" wynosić będzie co najmniej 50 000 egz. Pismo dostępne jest w salonach prasowych, najlepszych punktach sprzedaży oraz w prenumeracie. Koszt egzemplarza to 6,50 PLN.
Jednocześnie od listopada rusza biznesowy portal internetowy, a od początku przyszłego roku klub biznesu i centrum konferencyjno-szkoleniowe wraz z ekskluzywnym zapleczem welness&spa.
Właścicielem projektu jest MMG Polska Sp. z o.o. W przedsięwzięcie zainwestowano już ponad 40 milionów złotych.
- "Businessman.pl jest pismem, które powstało w odpowiedzi na lukę w segmencie prasy biznesowej. Cieszy nas możliwość oferowania czytelnikom ciekawych publikacji z zakresu biznesu i gospodarki. Naszą chęć kontaktu z przedsiębiorcami uzupełnia elitarny klub biznesu oraz portal internetowy. Chcemy tym samym przyczynić się do budowania renomy polskiego biznesu i stwarzać okazje do jego rozwoju." - powiedział Piotr Cegłowski, Redaktor Naczelny.
Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszy kampania reklamowa w mediach pod hasłem "Wróciły dobre czasy dla biznesu". Reklamy nowego tytułu można zobaczyć w Gazecie Prawnej, tygodniku WPROST, Parkiecie, IT Resselerze, Marketingu w Praktyce, Digital Foto Video i Teleinfo. Spoty telewizyjne wyemituje TVN24, TVN CNBC Biznes, TVP Info a spoty radiowe - TOK FM, Radio PIN, Radio WaWa, Trójka, Antyradio, Radio Kolor i Jazz Radio.
Kampania widoczna będzie również na najważniejszych portalach biznesowych. Wydawnictwo prowadzi także zakrojone na szeroką skalę działania BTL.
Nakłady promocyjne przekroczą 2 miliony złotych.