Nowy marketing i sponsorship manager w Carlsberg Polska
Do zespołu marketingu Carlsberg Polska dołączył Marcin Burdach,
obejmując stanowisko marketing i sponsorship managera.
12.05.2008 08:00
Burdach będzie odpowiedzialny za rozwój marek regionalnych wchodzących w skład portfolio Carlsberg Polska: Bosman, Piast i Kasztelan oraz przygotowanie i realizację strategii sponsoringowej wszystkich marek firmy na terenie Polski.
Marcin Burdach poprzednio pracował w strukturach Shell Polska gdzie pełnił funkcje kierownicze w działach sprzedaży i marketingu. Wcześniej, w latach 1997 - 1999, Marcin Burdach pracował w Masterfoods Polska, prowadząc w ramach segmentu słodyczy marki Snickers i Bounty, a także zarządzając segmentem dań gotowych (marki Uncle Ben's i Dolmio).
Burdach jest absolwentem Marketingu na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego, a także University of Leicester w Wielkiej Brytanii.