Nowy magazyn shoppingowy Agory
Na rynku zadebiutowało nowe pismo shoppingowe Agory zatytułowane
"Galeria". Magazyn przeznaczony jest dla osób, które urządzają
mieszkanie lub przewidują jego remont i odświeżenie wystroju.
Pismo wydawane będzie nietypowo, bo kolejne numery pojawiać się będą co trzy tygodnie. Agata Szybieniecka z biura prasowego Agory tłumaczy nam, że taka częstotliwość ukazywania się magazynu najbardziej odzwierciedla aktualną ofertę rynku wyposażenia wnętrz, którą prezentuje "Galeria".
W pierwszym numerze przedstawione są m.in. meble, sprzęt AGD, zlewy i baterie, lampy, ceramika ścienna oraz wiele innych artykułów niezbędnych do wyposażenia kuchni. W następnych wydaniach "Galerii" zaprezentowana zostanie oferta wyposażenia pokoju dziennego, łazienki i sypialni. Oprócz szczegółowej oferty rynkowej, w każdym numerze pisma znajdą się też artykuły opisujące konkretne produkty, ich przeznaczenie i funkcjonowanie oraz porady ułatwiające wybór.
Pierwszy numer "Galerii" ukazał się w sprzedaży 22 kwietnia w cenie 4,90 zł. Jego objętość wynosi 132 strony, a nakład - 100 tys. egz. Redaktorem naczelnym pisma jest Iwona Kmita, która łączy tę funkcję ze stanowiskiem naczelnej "Czterech Kątów".
Kampania promująca debiut pisma i nowe wydanie magazynu "Cztery Kąty" obejmuje: stacje telewizyjne (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style), prasę (czasopisma Agory, "Gazetę Wyborczą" i jej dodatki) oraz internet (Gazeta.pl). Spoty reklamowe przygotowało Studio Badi Badi, a media zaplanował dom mediowy Starlink.
"Galeria" to czwarty magazyn shoppingowy Agory. Poza nim nakładem wydawnictwa ukazują się także miesięcznik shoppingowy dla kobiet - "Avanti", dla mężczyzn - "Smart" oraz pismo lifestylowo-shoppingowe dla panów "Logo".