Nowy Dyrektor Marketingu w Pionie Internet Agory
Dyrektorem Marketingu Pionu Internet Agory został 28 sierpnia Dominik Kaznowski.
Kaznowski jest odpowiedzialny m.in. za rozwój kluczowych marek i serwisów Agory, promocję, PR, badania rynkowe i obsługę klienta.
- Stanowisko Dyrektora Marketingu Pionu Internet Agory jest nowym stanowiskiem w strukturze pionu. Zostało powołane w związku z dynamizacją rozwoju projektów internetowych Agory. Mamy w planie wiele ciekawych przedsięwzięć – jestem przekonany, że Dominik będzie miał okazję do wykorzystania i poszerzenia swojego bogatego doświadczenia w pracy przy wielu z nich - powiedział Tomasz Józefacki, Dyrektor Pionu Internet Agory.
- Głównym powodem tej decyzji było wyzwanie menadżerskie jakie wiązało się z objęciem tego stanowiska. Niewątpliwie rynek mediów w Polsce będzie się dynamicznie zmieniał w ciągu najbliższych 2-3 lat, zwłaszcza ze względu na rozwój internetu.
Docelowo zespół Kaznowskiego powinien liczyć około 8-10 osób.
Dominik Kaznowski jest związany z branżą mediów elektronicznych od 2001 roku. Współpracował z inkubatorem internetowym e-Katalyst SA (pracuj.pl, hydepark.pl, serio.pl, eakces.pl, e-learning.pl), gdzie odpowiadał za marketing i komunikację. W Grupie PZU odpowiedzialny był za komunikację korporacyjną i projekty internetowe (w tym intranet, extranet, kanały direct oraz e-commerce).
Od lat związany z IAB Polska, stowarzyszeniem promującym Internet jako element media-mix. Od października 2003 roku jest wiceprezesem IAB Polska i odpowiada za marekting i PR. Zajmuje się analizą polskiego rynku internetowego. Autor raportów rocznych IAB za lata 2003-2005 i największej w Polsce kampanii promującej Internet „Internet też medium”.
Wcześniej, od 1994 roku, związany był z reklamą. W agencjach reklamowych BTL i interaktywnych awansował do stanowiska dyrektora zarządzającego. Współpracuje z miesięcznikiem „Brief” - jest autorem m.in. cyklu publikacji o biznesowych zastosowaniach Internetu i felietonów o przyszłości Internetu.