PolskaNowe trendy w pocztowej modzie

Nowe trendy w pocztowej modzie

Poczta Polska zmienia wizerunek swoich pracowników. Listonosze nie będą nosić niemodnych dwurzedówek, tylko sportowe kurtki. Stawiamy na funkcjonalność, tłumaczą prezesi firmy.

03.03.2004 16:30

W dzisiejszym "Super Expressie" można przeczytać, że przetarg na dostawę nowych ubrań jest niezgodny z prawem. Wygrała go bowiem firma - napisano w gazecie - która już wcześniej wszystko uszyła. Poza tym, jak twierdzą informatorzy dziennika, ubrania uszyte są z dziwnych tkanin, które na dodatek nie zostały wyprodukowane w Polsce.

Prezes, zwycięskiej firmy, Andrzej Tabaczyński przyznaje, że materiały sprowadził z Niemiec, bo żaden polski producent takich specyficznych tkanin nie produkuje. Podkreślił jednak, że technologia produkcji tkanin nie jest kosmiczna, jak napisano w "Super Expressie", bo ubrania uszyto z materiałów stretchowych.

Prezes powiedział, że przetarg nie był ustawiony, ale jak to zwykle w takich przypadkach bywa, wcześniej firma uszyła dwieście kompletów do testowania. "Na tym etapie przetargu były jeszcze trzy firmy i wszystko odbywało się zgodnie z prawem", zapewnił Andrzej Tabaczyński.

Poczta Polska na specjalnym pokazie mody zademonstrowała nowe ubrania. Andrzej Bartłomiej Olesiński, dyrektor Centrum Handlu i Poligrafii poczty Polskiej tłumaczył, że tradycyjne mundurki i marynarki zastąpi odzież luźna i nowoczesna. "Listonosz czasami musi pokonać 20-25 kilometrów z ciężką torbą i najważniejsza jest wygoda", powiedział dyrektor.

Na początek nowe ubrania dostaną listonosze. Później pracownicy z okienek i kierownicy.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)