Nowe strony życia G+J Polska
Magazyn wydawany przez G+J Polska kierowany jest do ludzi ciekawych, poszukujących radości i sensu życia. Feniks jest zupełnie nowym i odmiennym od dotychczasowych projektów realizowanych przez G+J Polska.
07.06.2005 08:59
Feniks będzie pokazywał, że życie człowieka - niezależnie od jego pozycji społecznej i stanu posiadania - pełne jest niezwykłych zbiegów okoliczności, niespodzianek i dziwnych zdarzeń.
- Feniks to symbol wiecznego życia i powodzenia. Tak jak on odradzał się z popiołów, również człowiek potrafi podnieść się z kłopotów. Tkwią w każdym z nas wielkie możliwości, połączone z mocami natury stanowią ogromny potencjał, z którego nie zdajemy sobie sprawy. Trzeba tylko uwierzyć w siebie. Pokazujemy jak inni sobie z tym radzą. - Mam nadzieję, że Feniks stanie się przyjacielem czytelników, lekiem na zbolałą dusze, doradcą życiowym; magazynem, który każdego z nas napełni wiarą w lepsze jutro i optymizmem - zapewnia Danuta Górecka, redaktor naczelna miesięcznika Feniks.
Z pierwszego numeru czytelnicy dowiedzą się m.in.: - dlaczego Ewa Minge czuje się mężczyzną;- sopranistka Marzena Paciocha zamiast kariery wybrała miłość; - co ma Camilla, a czego nie miała księżna Diana; dlaczego książę Karol pozostał przy Camilli;- wybaczanie ma uzdrawiającą moc; - największe armie świata szkolą szpiegów zdolnych myślami przenikać zamiary wroga.Psychoterapeutka zwierząt opowiada o tym, jak leczy psie smutki.W stałym cyklu Magdy Jethon ("Tego nigdy nie zapomnę") - autorki programu radiowej trójki "Pani Magdo pani pierwszej to powiem" - Zbigniew Zamachowski zwierza się, jak senny koszmar przeżył w rzeczywistości.Ukaże się również felieton AIDY, która na stałe zagościła na łamach nowego magazynu.
Pismo adresowane jest głównie do osób w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, poszukujących radości i sensu życia. Magazyn kierowany jest do kobiet, ale wydawca liczy, że 40% czytelników stanowić będą mężczyźni.
Feniks ukaże się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy, a jego cena wynosi 5,90 zł.
Wydawca zaplanował wsparcie promocyjne przy pomocy kampanii reklamowej, wykorzystując ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz radia RMF FM i Zet. Zaplanował również kampanię prasową w magazynach G+J (Claudia, Naj, Gala. Focus, Moje Mieszkanie, Moje Gotowanie, Rodzice).
Danuta Górecka, redaktor naczelna miesięcznika Feniks Ostatnio pełniła funkcję zastępczyni redaktora naczelnego w miesięczniku "Świat Techniki", którego jest współtwórcą, wydawanego przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. W latach 1994 - 2003 była redaktor naczelną miesięcznika "Wróżka". Wcześniej pełniła funkcję zastępcy redaktora naczelnego i kierowniczki oddziału warszawskiego tygodnika "Miliarder". W latach 1989 - 1993 r. była zastępczynią redaktora naczelnego miesięcznika ekonomiczno - społecznego "Firma", w latach 1987 -1998 sekretarzem redakcji tygodnika "Rada Narodowa". Interesuje się literaturą faktu i popularno-naukową, zgłębianiem tajemnic natury, w tym ludzkiego umysłu. Uwielbia taniec, film i wielokilometrowe wędrówki.W 1973 r. ukończyła Wyższą Szkołę Inżynierską, a w 1981 r. Podyplomowe Studium Dziennikarstwa i Edytorstwa na Uniwersytecie Warszawskim.