Trwa ładowanie...
drjrea4
01-09-2006 07:10

Nowa nazwa i asortyment Społem

'Społem Znajomy Sklep' - pod taką nazwą będą funkcjonowały skonsolidowane sklepy Społem.

drjrea4
drjrea4

Odpowiedzialna za ten projekt Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), oprócz identyfikacji wizualnej i strategii marketingowej nowej sieci, opracowała również optymalny dla tego formatu sklepów asortyment, obejmujący około 3,5 tysiąca produktów. Kompleksowe dostawy organizowane przez KAH do 900 placówek sieci „Społem Znajomy Sklep” rozpoczną się w listopadzie 2006 roku. Kolejne 600 sklepów zostanie przyłączonych do sieci wiosną 2007 roku. Docelowo projekt konsolidacji ma objąć 4 tysiące placówek.

„Wybierając nazwę dla sklepów Społem, chcieliśmy aby nasza sieć kojarzyła się klientom z czymś znanym i przyjaznym, jednocześnie nawiązując do niekwestionowanych dotychczasowych atutów placówek – m.in. znajomości lokalnego rynku i oczekiwań konsumentów. Od początku byliśmy przekonani, że nowa nazwa powinna zawierać słowo ‘Społem’, gdyż ta istniejąca od 100 lat marka ma swoją tradycję i lojalnych klientów. Jednak wizualizacja placówek będzie miała nowoczesną formę.” – mówi Joanna Kwiczor, Dyrektor Marketingu w Krajowej Agencji Handlowej Społem.

Pracując nad strategią marketingową sieci, wzięto pod uwagę wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor. Na zlecenie KAH Pentor zbadał opinie klientów na temat sklepów „Społem”.

„Wyniki badań potwierdziły słuszność wytyczonych przez nas celów konsolidacji. Jednym z naszych głównych zamierzeń jest nadanie sklepom bardziej spójnego wizerunku, tak aby były one postrzegane przez klientów jako należące do jednej sieci. Celem naszej strategii jest również zachęcenie osób, które dotychczas nie odwiedzały naszych sklepów, do robienia w nich zakupów” – twierdzi Joanna Kwiczor.

drjrea4

Przygotowany przez Krajową Agencję Handlową system działania sieci opiera się na nowoczesnym modelu zarządzania obejmującym m.in. wspólny asortyment, zorganizowany system dostaw oraz spójną politykę marketingową. Opracowany asortyment jest dostosowany do 4 kategorii sklepów, w zależności od ich powierzchni.

Do spółdzielni zrzeszonych w KZRSS Społem należy 4000 placówek na terenie całego kraju. Specyfiką i jednocześnie zaletą sklepów Społem jest dopasowanie zarówno powierzchniowe, jak i asortymentowe do poszczególnych rynków lokalnych i potrzeb tamtejszych konsumentów.

drjrea4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
drjrea4
Więcej tematów