Nowa marka w Biedronce. Poszerza swoją ofertę o produkty ekologiczne

Coraz więcej sieci handlowych korzysta z mody na zdrowe odżywianie. Swoją ofertę o produkty bio poszerza Biedronka.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Rynek zdrowej żywności w Polsce to 900 mln zł rocznie
Rynek zdrowej żywności w Polsce to 900 mln zł rocznie (123RF.COM)

W placówkach znanego dyskontu od 11 stycznia można nabyć artykuły goBIO. Tak oznaczone są rzeczy z kategorii żywności ekologicznej. Biedronka podkreśla, że produkty z tej serii posiadają logo Unii Europejskiej, którym oznacza się rolnictwo ekologiczne.

Z logiem goBio kupimy na początek dwadzieścia produktów. Będą to m.in. ser Gouda, oliwa, makaron, miód, jaja, ryż oraz warzywa i owoce. W ten sposób znany dyskont chce dotrzeć do większej liczby konsumentów zainteresowanych produktami ekologicznymi. Już od kilku lat Biedronka sprzedaje bowiem warzywa i owoce z upraw przyjaznych środowisku.

Jak odróżnić ekologiczną żywność od zwykłej? Zobacz wideo

To nie pierwsza sieć handlowa, która ma w swojej ofercie produkty z kategorii eko. Już od jakiegoś czasu zdrową żywność ma na swoich pólkach Lidl. Z kategorii bio i fit można kupić m.in. musli, dżemy, mąkę, quinoę czy syrop klonowy. Poza tym sklepy niemieckiej sieci posiadają także owoce i warzywa z certyfikowanych upraw ekologicznych.

Szeroki wybór rzeczy z oznaczeniem "bio" posiada także angielskie Tesco. Specjalną linię artykułów żywnościowych "Piotr i Paweł Bio" w swoim koszyku mają także supermarkety szyldu Piotr i Paweł. Produkty z tej kategorii znajdziemy także na półkach Rossmanna.

Rynek zdrowej żywnoości w Polsce jest wyceniany na 900 mln zł, a jego wartość co roku wzrasta dwukrotnie.

Polub WP Wiadomości