Nowa kampania reklamowa Peugeot


Kampania wprowadzająca na rynek Peugeot 207 SW, w skład której
wchodzi część międzynarodowa (TV) oraz lokalna (prasa i outdoor),
została zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.

08.09.2007 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kampania rozpoczęła się teaserem 'Hity Roku' na outdoorze komunikującym nową premierę w gamie Peugeot.

Następnie w ramach części wizerunkowej w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych 10 września pojawi się 30-sekundowy spot, który jest adaptacją kampanii międzynarodowej.

Prasa i outdoor oparte są na lokalnym pomyśle agencji. - Miejsce na wszystkie marzenia - tym headlinem oraz wykorzystaniem elementu lampy Aladyna, która ma moc spełniania życzeń, zwracamy uwagę na szczególny charakter auta i komunikujemy jego najważniejsze walory.- mówi Małgorzata Wróblewska, Group Account Director w agencji Euro RSCG Warsaw.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje również najpopularniejsze portale internetowe oraz materiały POS dystrybuowane w sieci Peugeot.

Ze strony Euro RSCG Warsaw przy kampanii pracowali: Jacek Szulecki - dyrektor kreatywny; Mariusz Brochacki i Witek Romański - dyrektorzy artystyczni, Marcin Królicki - copywriter. Za produkcję odpowiadały: Katarzyna Lachowicz, Luiza Doraczyńska oraz Monika Zgórzak.

Czas trwania kampanii: wrzesień - październik 2007

Planowanie i kupno mediów: Initiative Warszawa.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Komentarze (0)