Nowa kampania reklamowa Peugeot
Kampania wprowadzająca na rynek Peugeot 207 SW, w skład której
wchodzi część międzynarodowa (TV) oraz lokalna (prasa i outdoor),
została zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.
08.09.2007 08:00
Kampania rozpoczęła się teaserem 'Hity Roku' na outdoorze komunikującym nową premierę w gamie Peugeot.
Następnie w ramach części wizerunkowej w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych 10 września pojawi się 30-sekundowy spot, który jest adaptacją kampanii międzynarodowej.
Prasa i outdoor oparte są na lokalnym pomyśle agencji. - Miejsce na wszystkie marzenia - tym headlinem oraz wykorzystaniem elementu lampy Aladyna, która ma moc spełniania życzeń, zwracamy uwagę na szczególny charakter auta i komunikujemy jego najważniejsze walory.- mówi Małgorzata Wróblewska, Group Account Director w agencji Euro RSCG Warsaw.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje również najpopularniejsze portale internetowe oraz materiały POS dystrybuowane w sieci Peugeot.
Ze strony Euro RSCG Warsaw przy kampanii pracowali: Jacek Szulecki - dyrektor kreatywny; Mariusz Brochacki i Witek Romański - dyrektorzy artystyczni, Marcin Królicki - copywriter. Za produkcję odpowiadały: Katarzyna Lachowicz, Luiza Doraczyńska oraz Monika Zgórzak.
Czas trwania kampanii: wrzesień - październik 2007
Planowanie i kupno mediów: Initiative Warszawa.