Nowa forma reklamy kontekstowej WP
Oferta reklamowa Wirtualnej Polski wzbogaciła się o kolejną formę przekazu - atrakcyjny wordlayer.
"Prawdziwą plagą tradycyjnych mediów jest zapping, skakanie z kanału na kanał widza nie tyle znudzonego, co z premedytacją unikającego długich bloków reklamowych. Stacje TV jednoczą siły, by przeciwdziałać problemowi i emitują reklamy mniej więcej o ustalonej porze. Internet daje nam w tym obszarze możliwości niedostępne telewizji. Pomysłowości użytkowników w unikaniu reklam przeciwstawiamy zarówno możliwości Sieci, jak też naszą inwencję. - mówi Michał Tober z Biura Reklamy Wirtualnej Polski - Systematycznie wdrażamy innowacyjne formy reklamowe, które zaskakują świeżością, służą reklamodawcom oraz znajdują uznanie wśród Internautów."
Nowy rodzaj reklamy kontekstowej WP to autorska wersja popularnej na świecie formy zwanej "Intelli Txt". Polega na wyświetlaniu przekazu po najechaniu wskaźnikiem kursora na określone słowa w tekście strony WWW. Nie jest nachalna, staje się więc szybko akceptowana przez odbiorcę. Layerem powiązanym z konkretnym sformułowaniem, bądź wyrazem mogą być np. link, informacja tekstowa, grafika, flash, itp.
Ten rodzaj reklamy kontekstowej może być z powodzeniem stosowany przy promocji niemal każdego produktu. I tak np. po najechaniu kursorem na słowo "samochód" oczom użytkownika może ukazać się boks reklamowy auta konkretnej marki, oleju silnikowego, opon, czy producenta bagażników dachowych - podano w komunikacie prasowym.
Wycena usługi jest indywidualna. Jej sprzedaż oparto o model Flat Fee, w którym opłata zależy od czasu emisji reklamy. Co istotne, specyfikacja techniczna tworzona jest dokładnie pod konkretnego klienta. Impulsem dla przekazu reklamowego może być każda część mowy (czasownik, rzeczownik, przyimek, przymiotnik), zwrot, zdanie, fragment tekstu Wszystko zależy od reklamodawcy i jest w pełni konfigurowalne.
"Przyszłość reklamy internetowej należy właśnie do reklamy kontekstowej, polegającej na automatycznym dostosowywaniu się reklam do zawartości stron WWW. - dodaje Tober - Powiązanie przekazu z zawartością witryny, czy artykułu, do których z własnej inicjatywy sięga użytkownik, gwarantuje wyższą skuteczność reklamy, bowiem najzwyczajniej w świecie trafia ona w gusta użytkownika. To tak jakby reklama samochodów w telewizji docierała tylko do tej grupy konsumentów, którzy aktualnie chcą zmienić auto."