Nikotynowy kontrakt Leo Burnett
Warszawski oddział agencji reklamowej Leo Burnett odpowiada za
obsługę w zakresie strategii i kreacji dla najważniejszych marek
Philip Morris również na Litwie, Łotwie i w Estonii.
15.01.2008 08:00
Zespół agencyjny ulega więc rozbudowie, aby zagwarantować pełną obsługę nie tylko w Polsce, ale także na trzech dodatkowych rynkach.
- To dla nas wyzwanie i jednocześnie okazja do budowania trwałych i biznesowo dojrzałych relacji z tak ważnym dla Agencji klientem - powiedział Przemek Wojtkiewicz, Senior Account Director odpowiedzialny za utworzenie i zarządzanie nową strukturą. Regionalne Centrum Obsługi w Warszawie będzie odpowiedzialne za obsługę najważniejszych marek z portfolio Philip Morris: Marlboro, L&M, Virginia Slims, Parliament oraz She.
- To początek procesu organizacji regionalnych centrów zarządzania dla naszych klientów w Środkowo-Wschodniej Europie. Najwięksi międzynarodowi marketerzy oczekują optymalizacji działań agencji pod każdym względem. Agencje przejmujące funkcje hubów muszą być do tego świetnie przygotowane. Nasze doświadczenia już wkrótce przydadzą się także najbardziej ekspansywnym polskim firmom - powiedział Jarek Ziebinski, Chairman & CEO Leo Burnett Central and Eastern Europe.