Nike Ronaldinho - największa kampania marketingu wirusowego na świecie

Ponad 10 mln pobrań przez kilka tygodni, relacje w prasie i telewizji, szeroka dyskusja na forach i czatach - to tylko niektóre efekty kampanii zrealizowanej przez Media Contacts w Hiszpanii dla Nike.

20.04.2007 07:10

Film rozprowadzany w Internecie przedstawiał Ronaldihno, który podczas treningu trafia kilkakrotnie w poprzeczkę bramki z odległości kilkudziesięciu metrów. Akcja została uznana za wzorcowy przykład viral marketingu i zdobyła nagrodę Gold Effie w Hiszpanii. Efekty marketingowe kampanii zostaną zaprezentowane przez Lucjanę Iodice podczas konferencji Search&Buzz Lab 24 kwietnia w Warszawie. Luciana jest szefem Buzz Center of Excelence Europe - komórki Media Contacts zatrudniającej wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie buzz i viral marketingu.

Uczestnicy konferencji będą mieli również okazję, aby dowiedzieć się jak jest możliwe monitorowanie najbardziej demokratycznego i anarchistycznego środowiska wymiany opinii jakim jest Internet oraz czy buzz marketing może być skutecznym narzędziem budowania marek.

Poza Buzz Marketingiem konferencja Search&Buzz Lab będzie poświęcona niezależnemu spojrzeniu na rynek wyszukiwarek. Oprócz Luciany Iodice wystąpią również: Andres Menajovsky – założyciel Inado- największej francuskiej firmy zajmującej się search marketingiem oraz Gordon Plomp reprezentujący firmę Doubleclick.

Organizatorem wydarzenia jest agencja nowych mediów Media Contacts. Patronat mediowy nad konferencją objął m.in. wortal Wirtualnemedia.pl

Więcej szczegółów na: www.nowenowemedia.pl

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)