Nie sądzili, że to zobaczą - szokujący film
Znana z odważnego promowania swoich haseł PETA znów postanowiła zaszokować. Najnowsza kampania realizowana w Singapurze wykorzystuje jednak nie nagość czy seks, które dość często goszczą w kreacjach PETA, ale element zaskoczenia.
05.08.2011 | aktual.: 05.08.2011 13:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na przystankach pojawiły się plakaty ze zdjęciami modnych skórzanych dodatków: pasków, torebek. Prócz zdjęć są też intrygujące hasła: Markowe buty w niewiarygodnych cenach, Designerskie paski w zaskakujących cenach lub Luksusowe torebki w cenie jakiej wcześniej nie widziałaś. Hasła są bardzo zachęcające, cen jednak nie widać.
Aby poznać cenę wystarczyło zeskanować przy użyciu smartfonu zamieszczony pod każdym zdjęciem kod kreskowy. Po zeskanowaniu kodu, na ekranie pojawiają się filmy, które przedstawiają, w jak okrutny sposób zabija się zwierzęta, by wyprodukować skórzane artykuły.
Film kończy się hasłem: Znaj prawdziwą cenę. Kupuj odpowiedzialnie.
Plakaty wzbudziły ogromne zainteresowanie.