Naj rozpoczyna ogólnopolską akcję edukacyjną 'Kobiety sobie radzą'
"Kobiety sobie radzą" to szeroko zakrojony program edukacyjny
organizowany przez tygodnik "Naj" (G+J). Akcja składa się z cyklu
warsztatów, które zostaną przeprowadzone w 15 miastach Polski.
Udział w zajęciach jest bezpłatny.
19.11.2007 08:00
Podczas dwudniowych warsztatów zostaną przedstawione zagadnienia z takich obszarów tematycznych jak prawo i finanse, produkty bankowe, zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej, zdrowie, rozwój osobisty, zasady pielęgnacji urody oraz sztuka wizażu i stylizacji.
Warsztaty poprowadzą specjaliści i eksperci. Gospodarzami zajęć będą Roman Czejarek i Arek Stępień, dziennikarze Radia VOX FM. Po warsztatach uczestniczki otrzymają komplet materiałów, ze wskazaniem gdzie szukać dalszych informacji, uwzględniając lokalne instytucje i organizacje. Pierwsze zajęcia odbyły się w Zielonej Górze, 17-18 listopada br. Warsztaty będą też poprowadzone w takich miastach jak: Elbląg, Suwałki, Gliwice, Jelenia Góra i Nowy Sącz.
Program "Kobiety sobie radzą" w zakresie przedsiębiorczości jest wspierany merytorycznie przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, które stworzyło projekt "Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!". Akcja realizowana jest przez Departament ds. Kobiet, Rodziny i Przeciwdziałania Dyskryminacji. Partnerem merytorycznym bloku zdrowotnego jest organizator akcji "STOP rakowi szyjki macicy" firma Glaxo Smith Kline, producent leków.
Partnerzy akcji: Kamis, PKO BP, Eva Natura.
Wsparcie marketingowe:
Radio Zet, Super Express, tytuły G+J, akcja outdorowa, wybrane lokalne stacje radiowe.
Zakup mediów: Starcom.
Kreacja: dział marketingu tygodnika "Naj".