Nagranie ostrzega klientów Biedronki. Nie rób tego przy kasie

Kasjerka Biedronki przestrzega klientów przed głośnym podawaniem numeru telefonu przy kasie. Ostrzeżenie w formie nagrania pojawiło się na TikToku.

Nagranie z TikToka ma ostrzegać klientów
Nagranie z TikToka ma ostrzegać klientów
Źródło zdjęć: © East News, TikTok
Mateusz Dolak

Znana kasjerka z Biedronki opublikowała na TikToku nagranie które ma na celu uświadomienie klientom ryzyka związanego z podawaniem numeru telefonu przy kasie. Wideo pojawiło się 3 stycznia i szybko zyskało popularność.

W nagraniu pani Patrycja wciela się w rolę klientki, która wchodzi do Biedronki i odbiera telefon. - Masakra, piąty raz do mnie dzwoni jakiś obcy numer. Ja mam tego dosyć. Skąd oni mają mój numer - komentuje.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Po chwili na ekranie widzimy napis "5 minut później...". Pojawia się scenka, przy której klientka płaci za zakupy i na głos podaje swój numer telefonu kasjerce.

Film ma być ostrzeżeniem, że podawanie numeru telefonu na głos może prowadzić do niepożądanych sytuacji. Ktoś stojący w kolejce może usłyszeć numer, zanotować go i wykorzystać do niechcianych celów.

Aby uniknąć takich sytuacji, najlepiej korzystać z aplikacji lub posiadać fizyczną kartę lojalnościową. Dzięki temu można uniknąć podawania numeru telefonu na głos i zabezpieczyć swoje dane.

Nagranie na TikToku to przypomnienie dla klientów, aby zachować ostrożność podczas zakupów i chronić swoje dane osobowe.

Czytaj też:

Biedronkatiktoksklep
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (46)