PolskaMundialowa klapa reklamowa

Mundialowa klapa reklamowa


Mundial okazał się w Polsce całkowitą klapą reklamową. Straty rynku reklamowego mogą sięgać nawet kilkunastu milionów dolarów.

12.06.2002 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

_ Każdy reklamodawca, który inwestuje w sport musi liczyć się z ogromnym ryzykiem takiej inwestycji_ - stwierdził w środę Jakub Bieżyński, dyrektora jednego z największych domów medialnych OMD. Tym razem to jednak kompletna klęska - dodał.

_ Wiem, że niektórzy wykupili miejsca reklamowe tylko i wyłącznie w blokach reklamowych nadawanych przy meczach polskiej reprezentacji. Teraz to wszystko wzięło w łeb_ - dodał Bieżyński.

Jego zdaniem w najgorszej sytuacji są telewizje oraz te firmy, które powiązały się z wizerunkiem naszej reprezentacji. _ Wygląda na to, że nie mają one nawet planów awaryjnych_ - powiedział dyrektor OMD.

Jego zdaniem całkowite straty poniesione przez reklamodawców, można będzie ocenić za kilka tygodni. (reb)

Komentarze (0)