Mundialowa klapa reklamowa
Mundial okazał się w Polsce całkowitą klapą reklamową. Straty rynku reklamowego mogą sięgać nawet kilkunastu milionów dolarów.
_ Każdy reklamodawca, który inwestuje w sport musi liczyć się z ogromnym ryzykiem takiej inwestycji_ - stwierdził w środę Jakub Bieżyński, dyrektora jednego z największych domów medialnych OMD. Tym razem to jednak kompletna klęska - dodał.
_ Wiem, że niektórzy wykupili miejsca reklamowe tylko i wyłącznie w blokach reklamowych nadawanych przy meczach polskiej reprezentacji. Teraz to wszystko wzięło w łeb_ - dodał Bieżyński.
Jego zdaniem w najgorszej sytuacji są telewizje oraz te firmy, które powiązały się z wizerunkiem naszej reprezentacji. _ Wygląda na to, że nie mają one nawet planów awaryjnych_ - powiedział dyrektor OMD.
Jego zdaniem całkowite straty poniesione przez reklamodawców, można będzie ocenić za kilka tygodni. (reb)