MTV Networks wraca do At Media
MTV Polska i VH1 Polska w domu sprzedaży At Media.
20.12.2005 06:41
Od 1 stycznia 2006 kanały z portfolio MTV Networks Polska - MTV Polska oraz VH1 Polska - w zakresie sprzedaży czasu reklamowego, sponsoringu i projektów specjalnych będą ponownie reprezentowane przez dom sprzedaży At Media. Przez ostatni rok firma współpracowała z Discovery Media Polska.
- Zdecydowaliśmy sie na zmianę, ponieważ otrzymaliśmy bardzo atrakcyjna ofertę na 2006 od At Media - powiedział nam Tomek Bruss, Advertising & Sponsorship ManagerMTV Networks Polska, który będzie odpowiadał za bezpośrednią współpracę z At Media. Tym samym At Media będzie reprezentować 22 kanały tematyczne. Dla wszystkich kanałów At Media będzie prowadzić sprzedaż kampanii GRP, kampanii spotowych dla komunikacji dopasowanej do danego programu, ofert sponsoringowych i projektów specjalnych. "Cieszy nas, że dzięki reprezentowanym przez nas kanałom - znanym markom telewizyjnym, zajmujemy pozycję lidera w dotarciu to targetów: dzieci, młodzież, dorośli. Pozwala nam to na pozyskiwanie unikalnej widowni dla kampanii Klientów reklamowych we wszystkich grupach celowych. W 2006 roku będziemy też nadal rozwijać kreatywne rozwiązania jakie oferują kanały tematyczne. Oprzemy się na doświadczeniu zdobytym przy realizacji ponad 150 projektów specjalnych w ciągu ostatnich 2 lat " - mówi Marcin Boroszko - Dyrektor
Zarządzający At Media.