Mokate Cappuccino z konkursem w telewizji i w radiu
Ruszyła "Wielka Włoska Loteria Mokate" - nowa kampania promocyjna
firmy Mokate S.A. - polskiego producenta kaw i herbat.
24.10.2007 08:00
Nowa reklama zachęca do wzięcia udziału w konkursie polegającym na wysyłaniu kodów kreskowych znajdujących się na opakowaniach Mokate Cappuccino. Wygrać można pięć Fiatów Linea oraz pięćset złotych łańcuszków.
Spot przygotowała agencja reklamowa WTS, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy MPG.
Działania reklamowe, rozpoczęły się 22 października i potrwają do połowy grudnia.
Kampania obejmuje telewizję, a następnie będzie wspierana radiem.
Główny spot - piętnastosekundowy - pojawi się w stacjach: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3, Puls, Tele5. Dodatkowo, w telewizji publicznej zostaną wykorzystane pięciosekundowe spoty (duo spot).
Kampania radiowa obejmie RMF oraz PR1.