Mobilne wideo zyskuje dzięki iPhone'owi
Najnowszy produkt firmy Apple Inc. ma znaczący wpływ na oglądanie
treści wideo na mobilnych urządzeniach - wynika z badania firmy
Interpret LLC.
Interpret w ciągu pierwszych dziesięciu dni od premiery produktu Apple, jaka miała miejsce 29 czerwca, zbadał zachowania osób posiadających iPhone'y oraz uzyskujących inne telefony komórkowe.
W ciągu tych pierwszych dziesięciu dni 63 procent posiadaczy iPhone'ów oglądało na nich treści wideo - o ponad dwa razy więcej niż w przypadku posiadaczy innych komórek.
Ponad połowa właścicieli iPhone'ów oglądała za ich pomocą klipy z serwisu YouTube, a 46 procent teledyski muzyczne. Z kolei około 1/3 obejrzała newsy oraz zwiastuny filmowe.
Zaledwie 1/4 osób nie posiadających najnowszego produktu firmy Apple wyrażała początkowo zainteresowanie mobilnym wideo. Ale po obejrzeniu klipu na ekranie iPhone'a, aż 73 procent stwierdziło, że jest zainteresowanych oglądaniem treści wideo na tym urządzeniu.
Według analityków z firmy Interpret, badanie pokazuje, że istnieje wielka szansa dla mobilnego wideo. Potrzebna jest tylko dobra technologia i właściwe doświadczenie użytkownika.