Trwa ładowanie...

Miał być lot bezpośredni. LOT zaskoczył pasażerów i urządził dodatkowy postój [AKTUALIZACJA]

Większość pasażerów lotu na trasie z Nowego Jorku do Warszawy z 21 kwietnia nie spodziewała się takiego rozwoju wypadków. Okazało się, że czeka ich międzylądowanie w Krakowie, bo... część podróżujących miała stąd bliżej na Marsz Żywych. LOT wyjaśnia, że sprawa wyglądała inaczej: pasażerowie byli poinformowani o międzylądowaniu od dłuższego czasu.

Miał być lot bezpośredni. LOT zaskoczył pasażerów i urządził dodatkowy postój [AKTUALIZACJA]Źródło: WP.PL
d1yn8ic
d1yn8ic

Pasażer linii LOT był przekonany, że odbędzie bezpośrednią podróż między Nowym Jorkiem, a Warszawą. Zapłacił za bilet gwarantujący taką możliwość. Tuż przed odlotem poinformowano go o międzylądowaniu w Krakowie. Przy zakupie nie było odpowiedniej adnotacji. Dodatkowy przystanek został zorganizowany dla młodych ludzi, wybierających się na coroczny Marsz Żywych w Oświęcimiu. Marsz ma upamiętniać pomordowanych przez nazistów. Pełni też rolę edukacyjną dla młodzieży.

Niezadowolony pasażer zdecydował się opisać całe zajście na fanpage'u LOT Polish Airlines.

Michał Nowakowski w swoim poście wspomina między innymi o Amerykance z małym dzieckiem, które musiało marznąć w samolocie - drzwi pozostawały cały czas otwarte. Powstało zamieszanie, bo obsługa nie mogła doliczyć się wszystkich, którzy powinni pozostać w samolocie. Zrodziło się podejrzenie, że ktoś przez przypadek wysiadł w złym miejscu. Pasażerowie stracili pewność, że w ogóle dotrą do stolicy. Po prawie dwóch godzinach udało się ogarnąć chaos i wystartować.

d1yn8ic

Kometujący post podkreślają, że to nie pierwsza sytuacja, w której usługi linii pozostawiają wiele do życzenia. Wielu żartuje, że LOT to skrót od "Late Or Tommorow". Ze strony linii lotniczej LOT pojawił się tylko jeden komentarz:

Facebook.com
Źródło: Facebook.com

Taka odpowiedź nie wyjaśnia kilku kwestii związanych z zajściem: Czy pasażerowie otrzymają jakieś zadośćuczynienie za niedogodności? Kto wydał decyzję o tym międzylądowaniu? Czemu nie było o nim informacji przy zakupie? W jaki sposób zadbano o komfort podrózujących w trakcie międzylądowania?

O odpowiedź na te pytania zwróciliśmy się do biura prasowego spółki. Dowiedzieliśmy się, że decyzja o międzylądowaniu "była decydzją handlową Polskich Linii Lotniczych LOT i została wprowadzona do systemów rezerwacyjnych z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem". Pasażerowie mieli dostęp do szczegółowego rozkładu rejsu. LOT zapewnia również, że pasażerowie cały czas byli pod odpowiednią opieką obsługi. W dodatku samolot wylądował w Warszawie godzinę wcześniej niż było to zaplanowane.

d1yn8ic
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1yn8ic
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj