McCann Erickson stworzyła kampanię 'Eskalacja' dla Banku BGŻ
Ruszyła kampania reklamowa Banku BGŻ "Konto lokacyjne Eskalacja"
przygotowana przez McCann Erickson. Jej celem jest zachęcenie
potencjalnych klientów do założenia konta lokacyjnego w Banku BGŻ,
oraz pokazanie oferty Banku w zakresie kont oszczędnościowych jako
konkurencyjnej, dającej możliwość wysokich zysków.
31.03.2008 08:00
Kampania obejmuje spoty telewizyjne 30" w stacjach: Polsat, TV4, Polsat Sport, Polsat2, TVN, TVN7, TVN24, TVP, TVP3, Discovery i Animal Planet, Atmedia oraz spoty radiowe 30": RMF FM, Trójka, Drapacz Chmur, prasę ogólnopolską: Gazeta Wyborcza, Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień, Metro, Newsweek, Polityka, Przekrój, Rzeczpospolita, Angora, prasę regionalną, citylight przed centralą Banku oraz kampanię w internecie.
Kampania rozpoczęła się 25 marca i trwa do 20 kwietnia.
W ramach działań BTL przygotowano ulotki, plakaty, naklejki na witryny w oddziałach Banku BGŻ, naklejkę wielkoformatową oraz plansze do bankomatów.
Kampania w internecie obejmuje emisję banera na stronie WWW Banku BGŻ oraz emisje na portalach: onet.pl, wp.pl, money.pl, bankier.pl, nasza klasa.