Trwa ładowanie...
d3kx0xo

Mateusz Borek i Castrol na Euro 2008


Trwa kampania reklamowa Castrol związana z UEFA Euro 2008. Reklamy
w niestandardowy sposób przedstawiają piłkarskie fakty.

d3kx0xo
d3kx0xo

Tajniki piłki nożnej w telewizyjnych reklamach firmy Castrol będzie przybliżał Mateusz Borek dziennikarz Polsatu.

Kampania trwać będzie do końca czerwca, do zakończenia UEFA Euro 2008. W jej skład wchodzą spot telewizyjny, billboardy sponsorskie, reklama w prasie i magazynach oraz w internecie.

Zakładana jest także ścisła współpraca z telewizją Polsat, Gazetą Wyborczą oraz portalem Sport.pl.

Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mind Share.

d3kx0xo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3kx0xo
Więcej tematów