Mariusz Max Kolonko reklamuje Liberty Direct
Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual rozpoczęła
wizerunkową kampanię reklamową prezentującą nową markę ubezpieczeń
komunikacyjnych w Polsce - Liberty Direct. Kampania ma charakter
multimedialny i obejmuje działania typu ATL i BTL. Nową markę oraz
grupę Liberty Mutual będzie prezentował w spotach Mariusz Max
Kolonko.
18.09.2007 08:00
Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami: Gruppa 66 Ogilvy, Media Planning Group, IQ Marketing oraz Hypermedia.
W ramach kampanii przygotowane zostały trzy spoty reklamowe prezentujące grupę Liberty Mutual w formie relacji Mariusza Maxa Kolonki z Bostonu, gdzie mieści się główna siedziba grupy Liberty Mutual.
Oprócz spotów reklamowych prezentowanych w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Działania reklamowe obejmą również prasę, w tym Gazetę Wyborczą, Dziennik, Politykę i Newsweek. Ponadto, w ramach kampanii przygotowane zostały trzy rodzaje wielkoformatowych plansz reklamowych prezentowanych w największych miastach Polski oraz reklamy mobilne na miejskich autobusach.
Przed pojawieniem się reklam Liberty Direct, w ramach kampanii wprowadzającej zostały przeprowadzone działania teaserowe mające na celu zwrócenie uwagi na charakterystyczny element logo Liberty Direct - statuę wolności. W ramach powyższych działań ulicami największych miast w Polsce, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Katowicach, przeszły grupy osób przebranych za statuy wolności.