'Lublin. Wielkie Dzieje się'
Kampania "Lublin. Wielkie Dzieje się" rusza w Warszawie 1 września.
Tym samym Lublin rozpoczyna walkę o tytuł Europejskiej Stolicy
Kultury 2016 roku.
29.08.2008 08:00
Kampania "Lublin. Wielkie Dzieje się" będzie drugą, po majowej "Lublin. Nieziemski klimat", miesięczną kampanią billboardową w Warszawie.
Przygotowane kreacje zostaną zaprezentowane na 130 billboardach w centrum Warszawy, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych oraz ośrodków kultury.
- Na billboardach pokazaliśmy to symbolicznie, jako dialog pomiędzy postaciami z historycznych fresków Kaplicy Trójcy Świętej lubelskiego Zamku a uczestnikami współczesnych wydarzeń artystycznych naszego miasta - mówi Michał Krawczyk, z-ca dyrektora Kancelarii Prezydenta ds. Marketingu Miasta. -Festiwal Inne Brzmienia, Rozstaje Europy, Festiwal Sąsiedzi, Konfrontacje Teatralne, Najstarsze Pieśni Europy, Jarmark Jagielloński czy Noc Kultury to wydarzenia, które są przykładem bogatego i atrakcyjnego lubelskiego kalendarza imprez - dodaje.
Koszty kampanii: wynajem nośników reklamowych, druk, wyklejenie i ekspozycja - 133 830 zł netto, zdjęcia z prawami autorskimi - 15 tys. zł netto, konsultacje projektów wraz z kreacją hasła reklamowego - 4 850 zł netto, przygotowanie trzech projektów billboardów do druku - 1300 zł netto.