Trwa ładowanie...
d4k71tb
lubelszczyzna
06-06-2008 08:00

Lubelszczyzna promuje się w kanałach tematycznych TVN i Polsatu - wideo


Pod hasłem "Lubelskie świetne na weekend" rozpoczyna się właśnie
pierwsza w historii ogólnopolska telewizyjna kampania promująca
Lubelszczyznę. Spoty reklamujące ten region przez dwa tygodnie będą
się pojawiać w kanałach tematycznych Polsatu i TVN.

d4k71tb
d4k71tb

Spoty reklamowe prezentują najciekawsze turystycznie miejsca Lubelszczyzny, tj. Kazimierz Dolny, Nałęczów, Zamość, Chełm z unikalnymi podziemiami kredowymi i oczywiście Lublin. Oprócz tych turystycznych "ikon" filmy pokazują jak można atrakcyjnie spędzić czas na Lubelszczyźnie. Dlatego w spotach pojawiają się konie, ścieżki rowerowe, ruady i jacht. Na ścieżkę dźwiękową składa się optymistyczna muzyka z wesołym pogwizdywaniem w tle, wzmacniająca przekaz, że weekend w tym regionie to czas przyjemnego relaksu, spokoju i oderwania od codziennej pracy. Głosu do filmu użyczył Janusz Szydłowski - jeden z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych lektorów w Polsce.

Film promujący Lubelszczyznę nagrywali doświadczeni fachowcy. Zdjęcia zrealizował Marek Wójcik, znany operator TVP Lublin, a techniką na planie zajął się Waldemar Michalski, na co dzień współpracujący z TVN. Animacje komputerowe wykonała Joanna Polak, malarka i reżyser, absolwentka ASP w Poznaniu, a montaż zrealizował Paweł Łukowski pracujący wcześniej przy filmie "Granica 803 - Most Europejski". Reżyserem i scenarzystą jest Jan Matysik, dyrektor agencji Cumulus, która zajęła się kreacją i realizacją filmu reklamowego.

Spoty będą prezentowane w pięciu kanałach tematycznych: TVN 24, TVN Style i TVN Turbo oraz Polsat Sport i Polsat Sport Extra. . Akcja przygotowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego potrwa dwa tygodnie - od czwartku 5 czerwca do środy 18 czerwca. Stacje TVN wyemitują 175 spotów, a Polsat 140 spotów 30- i 9-sekundowych. Wszystkie filmy reklamowe nadawane będą w prime-time'owym czasie antenowym między godzinami 18:00 a 23:59.

W sumie za dwutygodniową kampanię w pięciu kanałach obu telewizji, władze województwa lubelskiego zapłacą niespełna 218 tys. zł - przy wstępnych kosztach szacowanych na ponad 300-400 tysięcy. W związku z tym rozważana jest możliwość wzmocnienia i rozszerzenia kampanii na mieszkańców wszystkich regionów Polski poprzez dodatkową emisję spotów promujących Lubelszczyznę na antenach 16 Ośrodków Regionalnych Telewizji Polskiej, co oznaczałoby dotarcie do 2-3 mln odbiorców.

d4k71tb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4k71tb
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj