Łowicz zmienia logo i szatę graficzną opakowań

Już wkrótce na półkach sklepowych zaczną pojawiać się produkty marki Łowicz (Agros Nova Sp. z o.o) w nowej szacie graficznej.

17.07.2006 06:57

- Łowicz jako lider produktów dżemowych i sosów gotowych mokrych i marka wyznaczająca trendy w tych segmentach musi szybko reagować na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Ważnym elementem strategii komunikacyjnej Łowicza, który w ciągu ostatniego roku zaskakuje nas innowacyjnymi rozwiązaniami produktowymi (linie: Śniadania Świata, Czeko Dżemi, zupy gotowe w saszetkach), jest modyfikacja logotypu i zmiana szaty graficznej. Celem przeprowadzanych właśnie zmian jest uzyskanie spójnej i atrakcyjnej identyfikacji wizualnej całej marki parasolowej Łowicz, która oddaje jej rynkowy dynamizm, podkreśla wysoką jakość i naturalności produktów, informuje Joanna Bancerowska, PR Manger Agros Nova.

Zakres zmian w szatach graficznych poszczególnych linii produktowych będzie miał zróżnicowany charakter: od zmian ewolucyjnych po rewolucyjne. Zachowana zostanie jednak spójność w opakowaniach całego asortymentu.

Modyfikacja identyfikacji wizualnej Łowicza jest dziełem agencji Dragon Rouge.

Osoby odpowiedzialne za projekt:Agros Nova Sp. z o.o.: Paweł Kawecki, Michał JoachimiakDragon Rouge: Anita Telęga, Dorota Białkowska

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)