Trwa ładowanie...
d417qhx
15-09-2008 08:00

Locomotiva przygotuje kampanię ZPORR


Agencja Reklamowa Locomotiva, na zlecenie Ministerstwa Rozwoju
Regionalnego, zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną
prezentującą dorobek Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju
Regionalnego.

d417qhx
d417qhx

Kampania ZPORR trwać będzie od 13 października do 30 listopada, a zlecenie obejmuje przygotowanie i emisję trzech spotów reklamowych w telewizji publicznej (TVP1, TVP2 i TVP Info) oraz 19 spotów radiowych do emisji w stacjach regionalnych Polskiego Radia (Audytorium 17) i dwóch ogólnopolskich rozgłośniach radiowych (Radio Zet i Program 1 PR).

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Concept. Budżet kampanii wynosi 2,5 mln złotych.

d417qhx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d417qhx
Więcej tematów