Licytacja reklam na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka
We wrześniu prowadzona będzie licytacja reklam, z której wpływy
otrzyma Komitet Ochrony Praw Dziecka. Akcja obejmuje powierzchnie w
tytułach prasowych Agory i Axel Springer.
25.08.2008 08:00
Wszystkie zainteresowane firmy będą od 8 do 29 września licytować reklamy w czasopismach wydawanych przez Agorę ("Dziecko, "Poradnik Domowy", "Gazeta Wyborcza" i "Wysokie obcasy") i Axel Springer ("Forbes"). Zwycięski reklamodawca będzie mógł umieścić na zakupionej przez siebie powierzchni logo Komitetu Ochrony Praw Dziecka oraz informację o wsparciu jego działalności.
- Po sukcesie poprzednich licytacji zdecydowaliśmy się na kontynuację akcji, ponieważ aby skutecznie pomagać, musimy mieć odpowiednie do potrzeb fundusze - uzasadnia Magdalena Stachowiak, szefowa zespołu projektów i promocji praw dziecka w Komitecie Ochrony Praw Dziecka.
Licytacja będzie prowadzona na stronie www.kopd.pl, na której umieszczone zostaną szczegółowe informacje na temat powierzchni prasowych biorących udział w akcji.