LG i Samsung liderami branży komórek z dostępem do mobilnej telewizji
LG Electronics i Samsung to czołowe marki w USA jeśli idzie o
telefony komórkowe z zaawansowanymi funkcjami - wynika z badania
firmy Parks Associates.
16.07.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
12 procent respondentów posiada dostęp do mobilnej telewizji w telefonie LG, a 11 procent w telefonie Samsunga.
Spośród badanych, 8 procent posiada telefon Motoroli z zaawansowanymi funkcjami, a żaden nie miał dostępu do takich opcji w telefonie Nokia.
Według analityków z Parks Associates, słaby wynik Nokii to efekt marnej promocji zaawansowanych urządzeń firmy na rynku amerykańskim. Przykładowo, tylko 6 procent telefonów fińskiej firmy umożliwia zakup muzyki online, w porównaniu z 22 i 20 procentami w przypadku LG i Samsunga.