Leszek Kuzaj reklamuje Castrol Edge
Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię dla firmy Castrol
Lubricants. Agencja zaadaptowała do polskich warunków dynamiczną
kreację stworzoną przez Ogilvy New York prezentującą właściwości
oleju Castrol Edge.
W polskiej wersji po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć, a nie tylko usłyszeć Leszka Kuzaja - czterokrotnego mistrza rajdowego Polski i wicemistrza Europy w rajdach samochodowych. Wraz z nim wystąpił jego obecny pilot Walijczyk, Craig Parry.
W spocie przygotowanym przez Gruppa66 Ogilvy na ringu naprzeciw siebie do testu wytrzymałościowego stają dwa sportowe samochody. Jeden używa oleju Castrol Edge i to zapewnia mu zwycięstwo. Sekunduje mu wspomniany mistrzowski duet Leszek Kuzaj i Craig Parry. Zrealizowany z rozmachem spot charakteryzują żywe kolory i dynamiczne sportowe ujęcia.
Spot będzie emitowany od 1 kwietnia we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.
Za kampanię ze strony Klienta odpowiedzialni są: Ewa Stachyra, Marketing Activation Manager PCO; Maciej Gondko, European Brand Manager Castrol Edge.
Polską część kreacji przygotowali Dominik Przerwa, Art. Director i Marcin Bondar, Copywriter.
Za obsługę Klienta w Agencji odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Directora w składzie: Tomasz Smaczny, Account Director; Julia Piłasewicz, Junior Account Executive.
Dom mediowy: Mindshare.