Trwa ładowanie...
d3qkkuq
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

"Leki bajery" czyli farmaceutyki na wszystko

Reklamowane w mediach różnego rodzaju produkty, takie jak np. witaminy i minerały, środki na odchudzanie, wzdęcia czy potencję farmaceuci określają pięknie, jako "leki bajery".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Diklofenak zwiększa ryzyko zawału i udaru mózgu
Diklofenak zwiększa ryzyko zawału i udaru mózgu (WP.PL, Fot: Łukasz Szełemej)
d3qkkuq

Tymczasem w ubiegłym roku na ich reklamy poszło 797,6 mln zł, czyli niemal tyle samo, ile w 2012 r. - czytamy w "Gazecie Wyborczej". To prawdziwy cud, że udało nam się dożyć swojego wieku, nie używając wcześniej tylu farmaceutyków - ironizuje gazeta.

Przypomina, że lekarz, farmaceuta ani aktor przebrany w sposób sugerujący wykształcenie medyczne nie może reklamować leków, nawet tych bez recepty.

d3qkkuq

Podziel się opinią

Share

d3qkkuq

d3qkkuq
Więcej tematów