Kultowa książka o plakacie reklamowym właśnie ukazuje się w Polsce

Na początku lutego trafi do księgarń polska edycja książki Davida Bernsteina pt. 'Billboard. Reklama otwartej przestrzeni'.

30.01.2006 06:18

Inicjatorem wydania jej w Polsce jest firma AMS, a wydawcą – Wydawnictwo Naukowe PWN. „Książka Davida Bernsteina po polsku to wydarzenie dla wszystkich, którzy pracują w branży reklamowej, a szczególnie w reklamie zewnętrznej oraz z reklamy zewnętrznej korzystają jako klienci. Słynne zasady projektowania plakatów dla outdooru zostały sformułowane właśnie w tej książce. AMS, jako największy operator reklamy zewnętrznej w Polsce, od dawna prowadzi szereg działań zmierzających do poprawy plakatów reklamowych – nie jest nam obojętne, co wieszamy na naszych nośnikach. Polska edycja kultowej książki Bernsteina jest kolejnym krokiem na tej drodze” – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.

Wprowadzeniu książki na rynek będzie towarzyszyła dwutygodniowa ogólnopolska kampania reklamowa na billboardach i citylightach AMS, planowana na drugą połowę lutego 2006, oraz reklamy prasowe. W ramach działań promocyjnych, na zaproszenie AMS, do Polski przyjedzie autor – David Bernstein, jeden z najwybitniejszych twórców i znawców plakatu reklamowego. Bernstein spędzi w Polsce dwa dni: 23 lutego o godzinie 15.30 spotka się z dziennikarzami i czytelnikami w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, a 24 lutego o godzinie 13.00 w krakowskim Centrum Sztuki Manggha.

„Wydawnictwo Naukowe PWN chętnie zaangażowało się w wydanie tej książki. Prace nad polską edycją trwały od lipca 2005 roku. Jest to najobszerniejsza i najlepsza publikacja dotycząca plakatu reklamowego. Autor – były dyrektor kreatywny tak znanych międzynarodowych agencji reklamowych jak McCann Erickson czy Ogilvy and Mather – dzieli się tak bogatym doświadczeniem, jakim nikt w Polsce i niewielu w Europie może się pochwalić. A poza tym, jak napisano w Campaign: «Bernstein zna reklamę i rozumie ją. I umie to przekazać z imponującą precyzją i olśniewającą lekkością ». To prawda – książka dosłownie sama się czyta i oczywiście ogląda. Ilustracją do znakomitego tekstu są wyjątkowo trafnie dobrane ilustracje – liczne plakaty reklamowe autorstwa najlepszych twórców, te najlepsze, ale i … najgorsze, pokazane w książce ku przestrodze” – komentuje Beata Lewandowska – Kaftan, dyrektor programowy PWN.Publikacja będzie już wkrótce dostępna w księgarniach i w sprzedaży wysyłkowej u Wydawcy; sugerowana cena detaliczna to
169 zł.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)