Kościół pokonał Polskę i prezydenta
Ani Polska, ani Kraków, ani nawet rząd, prezydent i premier razem wzięci nie mieli szans w rankingu narodowych marek. Wszystkich w cuglach pokonał Kościół katolicki - pisze "Dziennik".
02.07.2009 | aktual.: 02.07.2009 10:17
Choć trudno stwierdzić rynkową wartość produktu, który oferuje, to właśnie Kościół zebrał najwyższe noty w rankingu międzynarodowej firmy doradczej GoodBrand & Company.
Okazuje się, że na 13 narodowych marek - wśród których znaleźli się Polska, prezydent, Sejm, rząd, premier, ZUS i sześć największych miast - Kościół zyskał najwięcej, bo aż 50 pkt. Zaraz za nim uplasowały się Kraków z 19 pkt, Wrocław (18,9 pkt) i Polska (16,9 pkt).
Najmniejszą wartość społeczną zdaniem Polaków ma ZUS, który zdobył minus 39 pkt.
Badaniu poddano ponad 300 obecnych w Polsce marek w 22 kategoriach.