Konkurs na agencję PR dla PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT zdecydowały się rozpocząć stałą
współpracę z agencją Public Relations. Agencja będzie wybrana
spośród 11 firm zaproszonych do konkursu, które zostały poproszone
o przedstawienie propozycji działań w zakresie korporacyjnym i
produktowym.
07.01.2008 08:00
"Chcemy wzmocnić komunikację dotyczącą zarówno naszej oferty, jak również samej organizacji. W ostatnich miesiącach w Locie zaszło wiele pozytywnych zmian. Zatwierdzona została strategia "Siedmiu Filarów", która jest obecnie wdrażana. Rosną przychody i zyski, podnosimy standard naszych usług, modernizujemy produkt. Najbliższy rok będzie dla firmy przełomowy: zgodnie z wolą właścicieli LOT ma zadebiutować na giełdzie, otwarte zostaną nowe połączenia m.in. Warszawa - Pekin. Przygotowujemy się również do wprowadzenia do floty LOT-u najnowocześniejszego samolotu na świecie - Boeing 787 Dreamliner, którego LOT będzie pierwszym użytkownikiem w Europie i jednym z pierwszych na świecie" - powiedział Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy PLL LOT.
Zaproszenia zostały skierowane do wybranych agencji Public Relations. Termin nadsyłania ofert upływa 21 stycznia 2008 roku.