Konkurs Metropol Globar Print Award rozstrzygnięty
Metro Internationa wydawca dziennika Metropo (na świecie Metro) ogłosił wczoraj wyniki konkursu Metropol Globar Print Awards.
Zwycięzcy zostali nagrodzeni podczas Gali finałowej, która odbyła się wczoraj w Sztokholmie. Międzynarodowe jury wybrało 3 zwycięzców, których kampanie zamieszczone na łamach dziennika Metropol, były najbardziej kreatywne i nowatorskie. Zwycięzcami zostali:
- Bocatta (Eat Out Group)agencja kreatywna: Senora Rumoredom mediowy: Media Planning MPGformat: Gazeta dystrybuowana a w opakowaniu kanapkowym
Jury dokonując wyboru zwycięzcy brało pod uwagę dwa kryteria: kreatywność kampanii jak również koncepcję na wykorzystanie możliwości gazety.Członkami jury byli:
- Alan Rutherford, Global Director of Media,Unilever- Agustin Elbaile, Executive Creative Vice-President, McCann-Erickson Worldwide- Andrey Azarov, Print Buying Director, OMD Code Of Trade, Russia- Cindy Davies, Integrated Marketing Manager, Chevrolet Europe- Dan Cresta, Head of Global Media, Naked - Heather McCracken, Global Communications Manager, HSBC- Helen Hung, Head of Public Affairs, University of Hongkong- Judite Mota, President of Creative Club of Portugal, Art. Director at Young & Rubican Brands Portugal- Liam McDonnell, Chief Operations Officer, Aegis Media Ireland- Martin Sundberg, Account Director, Mediacom Sweden
www.metroprintawards.com/winners